Mijn mannelijke collega's van het belgische forum hebben zichzelf en hun beetlekes al uitvoerig voorgesteld. Bij deze zal ik hun positief voorbeeld maar volgen en "bling" aan jullie presenteren.
New Beetle Cabrio Model 2006
Motorisatie : 1.9Tdi
Kleur : deeppearl black
Opties : elegance editie
Originele Beetle-radio
Enige ontbrekende en volgens mijn echtgenoot niet noodzakelijke optie is acoustic parking system...hij vond dat ik maar moest leren parkeren... het rare is dat op zijn audi (even oud als mijn beetletje) wel sensoren staan.... tja
Mijn Beetleke liet super lang op zich wachten, t was net of alle Mexicanen in het verre Mexico in een winterslaap vertoefden . Ik heb dan ook de oren van mijn dealer zijn kop gezaagd, ik vrees dat hij er nog 's nachts van wakker schiet. Gelukkig had ik ondertussen de weg gevonden naar Smurf, die gelijktijdig Platina besteld had en die op gebied van leveringstermijnen van nieuwe auto's een pak meer ervaring had dan ik. T is dan ook aan hem te danken dat ik de smaak van Beetle-meetings te pakken kreeg ...
Uiteindelijk werd ze op 29 mei 2006 geleverd. Na heel wat tegenslagen overwonnen te hebben, blijft ze in ons gezinnetje een glimlach op onze gezichtjes toveren.
Al 44000 km verder en heel wat meetings rijker, heb ik ook mijn mening over 'tuning' herzien. In eerste instantie wou ik haar origineel laten, maar door de 'slechte' invloed van sommigen onder mijn mannelijke collega's , heb ook ik al een aantal dingen aan mijn Beetletje veranderd en is ze omgetoverd tot een stijlvolle Bling.
Veranderingen :
1. swarovski wielbouten
2. handgrepen in koetswerkkleur en geblingt met zirkonia-stenen
3. dashbord in koetswerkkleur
4. km teller in koetswerkkleur en geblingt met zirkonia-stenen
5. zenderspoiler met haute joaillerie hartje
6. motorprikje ... nog geen seconde spijt van!
7. handremgreep in koetswerkkleur en geblingt met zirkonia
8. turbo S vaasje met zirkonia en rand in koetserkkleur
En op mijn verlanglijstje staat een subtiele verlaging , nieuwe blingvelgen , een boombox en misschien ook coating van de ramen.... zelf ben ik van plan om mijn stuur, achteruitkijkspiegel, pook en asbakje nog s onder handen te nemen.
Florence, mijn schattig dochtertje en ik dagdromen regelmatig over een roze bling bling... wie weet komt onze droom ooit uit ...
Vele meetings verder... en vele vrienden rijker, hoop ik in de toekomst nog super veel beetle-fun te beleven.